Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.
From: "Oleg Juskov" <[email-masked]>
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 15:44:06 +0200

Tere Laur,

Edastan küsitud parandustega konteineri.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101            [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Harjumaa, Estonia     www.corle.ee <http://www.corle.ee>

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 14. november 2024 13:43
To: Oleg Juskov <[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Oleme materjalid üle vaadanud ning palume IKÕ plaane korrigeerida.

*	Palume IKÕ plaanide kirjanurgas kajastada ka antud töö pealkiri,
lisaks töö numbrile.

*	Palume eemaldada km numbrid IKÕ asendiplaanidelt ning tabelist
vastav tulp, antud km nr esitamist ei nõuta enam IKÕ plaanidel.

*	Palume kajastada teisel IKÕ plaanil POS nr 2

Lisaks palume korrigeerida tabelis IKÕ ala pindala

Palume materjalid edastada, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Oleg Juskov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 16, 2024 2:16 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Priit Punnisk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere,

Edastan teostusmõõdistuse põhjal projekti uus versioon kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee> www.corle.ee

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 4, 2024 9:47 AM
To: Priit Punnisk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; Tiit Harjak <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Vabandame viibinud vastuse pärast.

Palume esitada antud teostusmõõdistuse põhjal vastava projekti uus
versioon (seletuskiri, asendiplaan, ristmevälja joonis jne vastavalt
Transpordiameti juhendile „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise
kavandamisel“) kooskõlastamiseks. Lisaks palume seletuskirjas kajastada
sügavuti möödaehituse põhjus jne.

Juhul kui materjalid on sobivad, siis saame anda kooskõlastuse ning
seejärel tuleb sõlmida uus notariaalne IKÕ leping, kus fikseeritakse antud
ümbertõstmise kohustus.

Palume projekt edastada, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Priit Punnisk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, August 19, 2024 10:49 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Oleme nõus võtma sügavuste ümbertõstmise kohustuse ja sõlmima täiendava
IKÕ.

Kuidas edasi. Kas kõigepealt tuleb kooskõlastada uuesti geodeetiline
joonis või….

Tahan viidata asjaolule, kus rekonstrueerimis projektis on kiviaed
geoalusel valesti (kergliiklustee on projekteeritud kiviaia kohale).

Priit Punnisk
Projektijuht

 <https://www.energia.ee/>
+372 527 3586 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefit.ee/> www.enefit.ee

 <https://www.facebook.com/EnefitEesti> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/eesti-energia> LinkedIn |
<https://www.instagram.com/EnefitEesti> Instagram

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 14, 2024 4:58 PM
To: Priit Punnisk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Oleme antud teemal jätkuvalt seisukohal, et rajatud sidekaabli sügavus ei
vasta Transpordiameti poolt kooskõlastatud projektile. Arutasime
11.10.2023. a koosolekul, kus sai meie hinnangul ikkagi kokku lepitud, et
Enefit Connect on nõus võtma ümbertõstmise kohustuse, mis fikseeritakse
uues notariaalselt IKÕ lepingus.

Transpordiametile on oluline, et eeldatavalt 2027 aastal oleks võimalik
teostada riigitee Harju-Risti – Riguldi – Võntküla km 3,0-6,6
rekonstrueerimine (sh ristumiskohad, kergliiklusteed, bussipeatused jne)
ning rajatud tehnovõrgud ei takistaks vastavat protsessi.

Seega on üheks võimaluseks sõlmida antud nn möödaehitusest tulenevalt
tehnovõrgu omanikuga uus notariaalne IKÕ leping, kus fikseeritakse
ümbertõstmise kohustus. Antud notariaalne leping annab meile nn garantii,
et rajatud sidekaabel tõstetakse vajadusel ringi, kui peaks tee-ehitusele
ette jääma. Lisame juurde, et samuti on teil võimalus sidekaabel rajada
projektis kooskõlastatud sügavusele.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Priit Punnisk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, August 12, 2024 10:26 AM
To: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Tiit Harjak <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Uurin, kas puhkused on kõigil läbi, et teha Teamsis koosolek?

Priit Punnisk
Projektijuht

 <https://www.energia.ee/>
+372 527 3586 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefit.ee/> www.enefit.ee

 <https://www.facebook.com/EnefitEesti> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/eesti-energia> LinkedIn |
<https://www.instagram.com/EnefitEesti> Instagram

From: Priit Punnisk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 23, 2024 2:11 PM
To: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Teen ettepaneku teha Teamsis koosolek.

Andke teada, kui olete puhkuselt tagasi.

Priit Punnisk
Projektijuht

 <https://www.energia.ee/>
+372 527 3586 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefit.ee/> www.enefit.ee

 <https://www.facebook.com/EnefitEesti> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/eesti-energia> LinkedIn |
<https://www.instagram.com/EnefitEesti> Instagram

From: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, July 23, 2024 11:21 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Priit Punnisk <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere,

Just seda ma ka kirjutasin, et see kiri oli juba novembri kuuga, kuid
koosoleku ajal oli kokku lepitud et antud sügavus on sobilik kuna sidetoru
kaitstud 1250N toruga. Pluss Enefiti poolt oli kinnitatud et
asfalteerimistööde teostamiseks ei takista nad tegutsemisloa
väljastamisega.

Aga teeme nii, arutleme augustis. Tänud.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee/> www.corle.ee

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: teisipäev, 23. juuli 2024 08:50
To: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Juhin tähelepanu, et 17.11.2023 kirjutasin teile vastavalt info, mis
11.10.2023 koosolekul sai arutatud ning kokkulepitud. Vastav kiri on ka
allpool kajastatud kollasega.

Kuna Tiit Harjak hetkel puhkab ning ma ise suundun ka puhkama
(26.07-02.08), siis saame anda täpsema vastuse peale puhkuseid augustis.

Vajadusel võite kirjutada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, July 22, 2024 10:30 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Martti Lilleste < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Tiit Harjak <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Priit Punnisk < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere Laur,

Paigaldatud täiendav poolitatav kaitsetoru ning tehtud kontroll mõõtmised.
Toru sertifikaat manuses.

11.10.2023a. koosolekul (Priit Punnisk, Oleg Juskov, Tiit Harjak, Laur
Kõiv)  kokkuleppeks sai et punktides 56-59 tagatud ehituse käigus sügavus
on sobilik, kuna oli ka seletatud miks antud sügavust ei olnud võimalik
tagada, nagu ma mäletan.

See ümbertõstise kohustuse kommentaar oli lisatud juba novembris, mitte
koosoleku ajal.

Remonditööde käigus pidime lisada täiendavad 1250N kaitsetorud punktides
48-49 ja 59-60.

Priit ja Tiit, palun parandada kui ma eksin.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee/> www.corle.ee

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 15. juuli 2024 15:43
To: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Martti Lilleste < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Olete esitanud Transpordiametile kooskõlastamiseks EHR kasutusteatise nr
2311301/06222 (menetlus nr 371481).

Koos kasutusteatisega on ehitisregistrisse lisatud ka tehnovõrkude
teostusdokumendid ja teostusjoonised.

Esitatud teostusjooniselt selgub, et teostatud on kaitsetoruga 1250N
täiendavad katmistööd punktides 48-49 ja 59-60. Lisaks on muutunud
sidemaakaabli paiknemine ning sügavus punktides 58-63 ja 46-49.

Palume selgitada ning esitada täiendavaks katmiseks kasutatud kaitsetorude
kohta toote andmed (tehnilised näitajad) ning sertifikaadid (tehniline
dokumentatsioon). Lisaks palume selgitada, kas teostati täiendav
kaitsetoruga katmine või kaitsetoru vahetus.

Lisaks juhime tähelepanu, et teostusjoonisel punktide vahemikus nr 56-59
oli projektis ette nähtud sidemaakaabli rajamine sügavusele 1,5-1,9m.

Meile teadaolevalt sai 11.10.2023. a koosolekul kokku lepitud, et Enefit
Connect oli nõus võtma ümbertõstmise kohustuse, mis fikseeritakse uues
notariaalselt IKÕ lepingus.

Käesolevaks hetkeks on meile teadaolevalt ümbertõstmise kohustus uues
notariaalses IKÕ lepingus fikseerimata.

Lisame, et tehnovõrgu omanikul tuleb võtta vastav ümbertõstmise kohustus,
kui sidemaakaabli rajamise sügavus ei vasta kooskõlastatud projektile.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Wednesday, January 3, 2024 5:03 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Kooskõlastuseks palume edastada komplektne projekt, mis vastaks
Transpordiameti tüüpnõuetele: „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise
kavandamisel“.

Projekt peab sisaldama asendiplaani, ristmeväljajooniseid, seletuskirja,
katete taastamine, taotlust IKÕ plaane jne.

Projektis palume ikkagi kajastada katmata osades sidekaabli katmine
nõuetele vastavaks (1250N).

Samuti allpool kirjas ning koosolekul arutatud möödaehituse asjaolud, mis
ehitatakse ümber.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, December 12, 2023 11:13 AM
To: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere Tiit,

Andke palun teada, kas antud fail oleks sobilik kooskõlastamiseks?

Küsiks ka üle kaitsetorude osas. Vastavalt multitorude tugevusklassile,
kas ikka oleks vaja lisada kaitsetorud  kui kasutatud multitorude
tugevusklass:

Hexatronic:

7mm torud on 4000N*

https://www.hexatronic.com/hubfs/datasheets/28701-MPB30284
<https://www.hexatronic.com/hubfs/datasheets/28701-MPB30284+_en_Hexatronic
.pdf?1676484134509> +_en_Hexatronic.pdf?1676484134509

14mm torud on 2000N*

https://www.hexatronic.com/hubfs/datasheets/28701-MPB30285
<https://www.hexatronic.com/hubfs/datasheets/28701-MPB30285+_en_Hexatronic
.pdf?1676483972000> +_en_Hexatronic.pdf?1676483972000

*Tugevus ületab TRAMi poolt nõutud.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee/> www.corle.ee

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 17. november 2023 15:04
To: Priit Punnisk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Võib-olla on tegemist arusaamatusega, aga täpsustage palun, mille tarbeks
on teil vajalik teostusjooniste kooskõlastust TRAM-ilt?

Meile teadaolevalt sai 11.10.2023. a koosolekul arutatud, et punktis 1
teostab ehitaja katmata osas sidekaabli katmise nõuetele vastavaks
(1250N), markerpalli eemaldamise ning kuna asendiliselt ja sügavuse
poolest erineb rajatud sidetrass projektist, siis oli Enefit Connect nõus
võtma ümbertõstmise kohustuse, mis fikseeritakse uues notariaalselt IKÕ
lepingus.

Punktis 2 oli kokkulepe, et ehitaja teostab katmata osas sidekaabli
katmise nõuetele vastavaks (1250N).

Antud tööde teostamiseks on vajalik Teil Transpordiametilt vahetult enne
töödega alustamist taotleda liiklusväliste tööde luba tööde teostamiseks
riigitee kaitsevööndis.

Juhime tähelepanu, et Transpordiamet saab kooskõlastada kasutusteatise
peale puuduste kõrvaldamist, uute teostusjooniste esitamist ning vastava
uue IKÕ lepingu sõlmimist.

-----------------------------------------------------------------------

Väljavõte varasemast puuduste kirjast:

1.	Riigiteega 11230 Harju-Risti - Riguldi – Võntküla km 6,12 - 6,14
paralleelkulgemisel pole sidekaabel paigaldatud piisavalt sügavale.
Teostusjoonise andmetel on sidekaabel ca 1m sügavusel, kuid projekti
kohaselt tuli sidekaabel paigalda kinnisel meetodil asendiplaanil oleva
kruuskatte alla 1,9m ja 1,5m sügavusele. Lisaks on nihkes võrreldes
projektiga Kaoste tee kinnistule (tunnus 56201:001:1123) rajatud
kaitsetoru ots ja rajatud sidekaabli paiknemine. Antud asukohta on
Transpordiamet projekteerinud riigitee ja Kaoste tee kinnistu mahasõidu
rekonstrueerimise.

2.	Teostusjoonise andmetel riigitee 11230 Harju-Risti - Riguldi –
Võntküla km 6,14 ja Kaldaaluse tee (tunnus 43101:001:1093) kinnistul
sidekaabel ilma piisava kaitsetoruta 1250N osas, kus projekti kohaselt
peaks sidekaabel kaitsetorus 1250N olema. Samuti on sidekaabli paiknemine
nihkes võrreldes projektiga. Antud asukohta on Transpordiamet
projekteerinud riigitee ja Kaldaaluse tee kinnistu mahasõidu
rekonstrueerimise.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Priit Punnisk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, November 17, 2023 7:48 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Tiit Harjak <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Minu arusaamiste järgi leppisime kokku järgmist:

Ehitaja võtab uue kooskõlastuse geodeetilise joonise järgi (TRAM seab uued
tingimused). Multitoru täiendava katmise tingimus ei sega uue
kooskõlastamise võtmist. Täiendava kaitsmise ehitaja teostab 2024 kevadel.

Parandage mind, kui eksin.

Priit Punnisk
Projektijuht

Enefit OÜ  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EestiEnergia/>
<https://www.instagram.com/eestienergia/>
+372 527 3586 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://energia.ee/> energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 16. november 2023 15:44
To: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Edastasite teostusmõõdistuse „Passiivse optilise side juurdepääsuvõrgu
rajamine VT1543 Harju Risti küla“ ning palute kooskõlastust.

Informeerime, et saame vastava kooskõlastuse anda siis kui 11.10.2023. a
koosolekul (Priit Punnisk, Oleg Juskov, Tiit Harjak, Laur Kõiv) arutatud
puudused on likvideeritud ning asjaoludega arvestatud (torude katmine,
ümbertõstmise kohustus).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, November 15, 2023 11:44 AM
To: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Laur Kõiv <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere,

Andke palun teada, kas Harju-Risti vt1543 läks ümber kooskõlastamisele?
Kaua aega võiks veel minna?

Tänud.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee/> www.corle.ee

From: Oleg Juskov
Sent: neljapäev, 12. oktoober 2023 17:02
To: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere,

Tänud koosoleku eest, edastan hetkel projekti ümber kooskõlastamiseks
sügavuste osas.

Nagu koosolekul sai otsustatud et hiljem oleks vaja torudele punktides
59-60 ja 48-49 multitorule täiendava kaitsetoru peale panna.

Digikonteiner allakirjutatud geodeedi poolt, selle peal ka näidatud
õhuliini torude kõrgused.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee/> www.corle.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.